Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Το παιχνίδι των blogger-10 πράγματα που αγαπώ

1.Όσους με κάνουν να χαμογελώ.Η οικογένεια μου και οι φίλοι μου που ξέρω ότι θα είναι πάντα κοντά μου και στις όμορφες και στις άσχημες στιγμές.
2.Τα ταξίδια.Απλώς γιατί μου αρέσει να βλέπω διαφορετικούς τόπους,ανθρώπους και νοοτροπίες.Κάθε καινούρια εικόνα και εμπειρία έχει να σου προσφέρει πολλά.
3.Να μαθαίνω.Είτε μέσα από βιβλία είτε μέσα από συζητήσεις ή ακόμα και από την τηλεόραση ή από οπουδήποτε αλλού,κάθε νέα πληροφορία ,οτιδήποτε μαθαίνω,μου δίνει μεγάλη χαρά.
4.Να γνωρίζω καινούργιους και διαφορετικούς ανθρώπους.Γιατί κάθε άνθρωπος που έρχεται στη ζωή μας έχει κάτι να μας προσφέρει.
5.Να γράφω.Γιατί έτσι μοιράζομαι σκέψεις,προβληματισμούς,πληροφορίες και μου αρέσει να σκέφτομαι ότι κάτι κερδίζουν και αυτοί που διαβάζουν όσα γράφω.
6.Τη λογοτεχνία.Μου αρέσει να μπαίνω σε φανταστικούς κόσμους,να φτιάχνω εικόνες στο μυαλό μου,να ταυτίζομαι με χαρακτήρες γιατί και μέσα από τη λογοτεχνία μπορείς να μάθεις πολλά.
7.Τη μουσική.Είτε να παίζω είτε να την ακούω,η μουσική με ταξιδεύει,με  χαλαρώνει ή με βοηθάει να εκτονώνομαι.Μου αρέσει να βρίσκω τραγούδια που εκφράζουν ο,τι νοιώθω.
8.Τη Μέλια,το σκυλάκι μου απλά γιατί είναι το πιο γλυκό και καλό σκυλί που υπάρχει :)
9.Τα ρούχα.Όπως και να το κάνουμε υπάρχει και ο υλικός κόσμος....Είναι ωραίο να εκφράζεσαι και μέσα από αυτά που διαλέγεις να φοράς.
10.Τα όνειρα.Το τελευταίο αλλά ίσως το πιο σημαντικό.Γιατί ο καθένας πρέπει να έχει όνειρα και στόχους για το μέλλον.Η ζωή είναι ένα μεγάλο ταξίδι και έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε πολλές διαδρομές...

Να λοιπόν η λίστα με τα πρώτα δέκα πράγματα που σκέφτηκα...Αν είσαι blogger γράψε και εσύ δέκα πράγματα που αγαπάς και προσκάλεσε με τη σειρά σου δέκα  bloggers να κάνουν το ίδιο.(Αλλά και αν δεν είσαι κάνε κι εσύ μια λίστα...Βοηθάει πολύ να σκέφτεσαι τα πράγματα που αγαπάς)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου